Τα χειροποίητα της DinaD. και σήμερα εδώ!!! - Χειροποιήματα ..JustArt by DinaD...!!!

Χειροποιήματα ..JustArt by DinaD...!!!

ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ Ή ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ ,ΜΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΝΕΞΙΤΗΛΑ..!!! ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΕ ΕΙΔΗ ΠΡΟΙΚΟΣ ,ΣΕ ΓΥΑΛΙΝΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ . ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΕ ΠΕΤΡΕΣ ,ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ,ΕΙΔΗ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΒΑΦΤΙΣΗΣ

Κάνε με φίλη στο Facebook

Breaking

Home Top Ad

ART DINAD

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Τα χειροποίητα της DinaD. και σήμερα εδώ!!!

Παρασκευή βραδάκι χθες και δεν θα μπορούσα να μην ανοίξω το κασελάκι με τα χρώματά μου ,τα πινέλα μου και τα εργαλεία μου , τα υφάσματά μου είναι πάντα εκεί και περιμένουν την ανανέωσή τους..!!!

Σειρά είχε ενα αγαπημένο μου μονόχρωμο φανελάκι ,,ενα απλό φανελάκι που συνηθίζω να φοράω μόνο του ,ή με ενα τζιν μπουφανάκι ή κατι τέτοι από πάνω τώρα που άρχισαν οι ψύχρες..,,,

Ο υπολογιστής λοιπόν ανοίγει, συντονισμένη πάντα στον αγαπημένο μου ιντερνετικο σταθμο http://radiogogof.webnode.gr/chat-room/

και στο τσατ του ,για να έχω παρέα και τους διαδικτυακούς μου φίλους..και ξεκινάω ……….Μετά από δυο δίωρες εκπομπές φίλων μου ..ιδού το αποτέλεσμα..!!!!

30357_4810852633911_317041138_n
ΜΠΛΟΥΖΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΗ ...BY DINAD......


 
                                 ypografh

Και τι ??νομίζετε οτι έμεινα μόνο σε μία ??χαχα,,,φυσικά όχι ,μια και η μουσική με κρατούσε κολλημένη εκει γύρω…δείτε και κάτι άλλο..

550399_4810960756614_1594776104_n
ΜΠΛΟΥΖΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΗ . ΜΕ ΝΟΤΕΣ ......BY DINAD.....

21475_4804362791669_1103260459_n
ΜΠΛΟΥΖΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΗ . ΜΕ ΝΟΤΕΣ ......BY DINAD.....
                                 ypografh

Έτσι λοιπόν περνάω τα βραδάκια μου ,τώρα που άρχισαν οι ψύχρες και δεν μου κάνει η καρδιά να βγαίνω έξω ….και ναι ,είναι ευκαιρία να ανανεώσω τη βαρετή μου ντουλάπα ..!!!!!

Αν σας έδωσα ιδέες ,χαίρομαι πολύ ,αν νομίζετε οτι μόνοι σας δενθα τα καταφέρετε ,ρίξτε μια ματιά στη σέλίδα μου στο FACEBOOK

https://www.facebook.com/MplouzakiaZographismenaMeMerakiByDinad

και στο προφιλ μου https://www.facebook.com/dinadim76,

όπου θα βρείτε ένα μικρό δείγμα της δουλειάς μου και στοιχεία επικοινωνίας ,αν χρειαστείτε τη βοήθειά μου σε κάτι .!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Σελίδες