ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕ ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ! - Χειροποιήματα ..JustArt by DinaD...!!!

Χειροποιήματα ..JustArt by DinaD...!!!

ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ Ή ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ ,ΜΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΝΕΞΙΤΗΛΑ..!!! ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΕ ΕΙΔΗ ΠΡΟΙΚΟΣ ,ΣΕ ΓΥΑΛΙΝΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ . ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΕ ΠΕΤΡΕΣ ,ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ,ΕΙΔΗ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΒΑΦΤΙΣΗΣ

Κάνε με φίλη στο Facebook

Breaking

Home Top Ad

ART DINAD

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕ ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ!

Καλησπέρα καλησπέρα σε όλους τους αναγνώστες μου !!!
Μέρες έχω να σας δείξω δουλίτσα μου ,όμως η αλήθεια είναι οτι δουλεύω πυρετωδώς ,ετοιμάζοντας πραγματάκια για δυο Μπαζαρ  στα οποία θα πάρω κι εγώ μέρος.!!!
Οπότε σιγά σιγά θαανεβάζω εδώ δειγματάκια δουλειάς ,έτσι για να μoιράζομαι μαζί σας τη χαρά της δημιουργίας μου.!!!! Πάμε να σας δείξω αυτή τη φορά τι σκέφτηκα να φτιάξω και από πού που ήρθε η ιδεά .
Για όσους λοιπόν δεν με ξέρουν , δεν θα ξέρουν οτι η βασική μου ιδιότητα ειναι Νηπιαγωγος  και οτι η κανονική μου δουλειά ειναι μια μικρη επιχείρηση που που διατηρω εδω και 8 χρόνια στις Αχαρνες Αττικης ,εναν παιδότοπο.Εκεί λοιπόν δουλεύοντας με παιδια τόσα χρόνια η βασική μου έννοια ειναι η ασφάλειά τους ,η διασκέδασή του και το να δουλεύουμε σε ευχάριστο για όλους περιβαλλον ,οπότε και φροντιζω να ανανεώνω τον χώρο μου συχνά με διακόσμηση δια χειρος....DinaD    ... Εκει λοιπον μια μερα που αναρωτηθηκα πως θα μπορουσα να βάλω μια δική μου πινελια στον χωρο της παιχνιδοκατασκευής που παιζουν τα παιδια ,μου ήρθε  μια ιδεα να ζωγραφίσω σε διαφάνεια απο pvc υλικο με χρωματα που δεν ξεφαβουν φυsικα ,,και ατοξικά κυρίως ,σχέδια ευχαριστα και αγαπημενα στα παιδια αλλα και στους μεγαλους..   Αυτό ήταν!!!!!!!!!!!!!  Looney Tunes!!!  Αυτο και ζωγραφισα αμέσως την επομενη μερα και με μεγάλη του χαρά κρέμασε ο μικρος μου γιος .!!!
Ομως,,,,,η ιδέα δεν έμεινε μονο μέσα στον χώρο της παιχνιδοκατασκευης..αλλα προχώρησε σε οικειο μου  περιβαλλον ,όπου μεγαλώνει μια όμορφη μπεμπούλα  19 μηνων , η ανηψουλα μου,,που συχνά την ακούω να με φωνάζει απο το μπαλκόνι που βρίσκεται πάνω από τον παιδότοπο.....η ιδέα λοιπον , να βαλουμε κατι να την προστατευει απο πτωση(θεός φυλάξοι)...καιτι καλύτερο και πιο όμορφο απο μια επιφάνεια διάφανη ,ωστε να βλεπει  αλλα και χρωματιστη με σχεδια που μπορει να χαζευει και να την εντυπωσιάζουν!!!!!..την μεθεπόμενη μερα ,ειχα ετοιμασει τα σχέδια γιa το μπαλκόνι του δωματίου της αλλα και για το μεγαλυτερο μπαλκονι του διαμερισματος......παρτε μια ιδέα περι τίνος προκειται ........και πείτε και μου και τη γνωμη σας εννοείται !!!! :)
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΓΛΕΛΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΟΥ

ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΓΛΕΛΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΟΥ

ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΓΛΕΛΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΟΥ


by DinaD φυσικα  !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Σελίδες